Blivande citat

Jag har några idéer på lager och tänkte dela med mig av de jag hittat på själv (känns de bekanta är det väl för att jag läst dem själv vid något tillfälle och sen glömt det).

* You need ups and downs in your life to mature, it's just that I prefere the ups.

*It's gonna be hard but Ishall overcome.

*Snälla försvinn ur min åsyn, jävla idioter!

*Konsten att inte göra det man ska när man borde. Självutnämnd expert

*Sad patethic little me.
I love you but leave me be.
Sad pathetic little me.
Think of all we could be.

*Noone has the right to tell you how to live your life since it is your life to live.

(En som är för lång för väggen)
Ditt sinne bestämer själv vad som är sårande. om du inte låter något vara sårande eller förstöra din självkänsla kommer du  aldrig att ifrågasätta dig själv som människa och om du aldrig ifrågasätter dig själv hur ska du då kunna utvecklas.

Sen har jag några fler som jag inte hittat på men som är tokigtbra.

Be who you are and say what you feel. Because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

They said the only way to mend a broken heart is to fall in love again.
So I fell in love with myself, BEST FUCKING RELATIONSHIP IN MY LIFE!

Vänta inte tidpunkten kommer ändå aldrig att bli den rätta.

Om du börjar där du är och jobbar med de verktyg du har kommer du att hitta bättre på vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0