Så....

Jo, i min värld är det som sagt flitigt att lyckas prutta ut 8 olika bilder inom några timmar. Ja, jag vet man kan se det på olika sätt. Vissa lägger tiden på att spela spel, jag lägger tiden på att rita onödiga grejer.

Så vilka är Ess och Jeen? Jo, det har jag vetat ett tag bara aldrig tagit mig för att teckna dem tidigare. Det finns en historia bakom. De är inte ett par men det var roligt att rita dem som det, eftersom jag sällan ritar söta parbilder. De kanske blir ett par senare. (Ja, jag skriver historier för den som inte visste det).

I vilket fall känns det rent spontant just nu som att det här inte är det sista jag kommer rita av dem.... haha super!!! Alltid bra med inspiration :D

... varsågod och döm mig då! Du är säkert också töntig ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0