hmm...

Det är ju trevligt att någon gillat ens bilder men inte så att den har talat om det för mig, men men det är väl det man får stå ut med om man lägger ut sina bilder på nätet... den påstår iaf inte att det är dess egna bilder.
I vilket fall klart att jag mest blir lite glad men fortfarande lite hmm....

http://www.narutoforums.com/showthread.php?t=814319&page=31

medlem 8Apedemak8
Tryck på Art




Töntig som jag är blev jag medlem bara för att kunna kommentera.... uj uj uj känns moget....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Se till bara så det står varifrån de tagit dina bilder. Annars är det inte okej och du har rätt att kräva att de inte ska spridas på det sättet utan din tillåtelse!

2012-06-21 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0